first day of my life

30år

Kategori:

I onsdags fyller jag 30år och det firades med att Oskar tagit en ledig dag, mamma tog hand om Maja och vi andra åkte till ett spa i närheten föe behandling, lunch och bad. Det var jätterogivande ute på landet, vår massös var helt fantastisk och poolerna härliga. Det hade såklart varit en aning mer avslappnande om vi åkt utan Saga men det var inget alternativ då hon gråter såfort jag rör mig några meter ifrån henne just nu. Men detta blev perfekt på sitt sätt. På kvällen åt vi sushi, tårta och sen dåsade jag bort i soffan av välbefinnande. Så lycklig i mitt liv även om det är total kaos och man ibland glömmer bort både sig själv och sin relation mitt i all bebisfix och en envis treåring som tar all tid och energi som man har. Men denna tid är snart förbi och jag försöker tänka på att njuta av livet som det är exakt just nu och inte önska dem äldre eller så. Var sak har sin tid och just nu är jag "bara" mamma och gör det till 100%, men snart kan jag lämna huset en dag, göra saker för mig själv, gå på dejt med min härliga sambo och så vidare. Den tiden kommer, men den här tiden kommer aldrig tillbaka och därför måste jag ta tillvara på den tiden så mycket jag kan 😊.

Magiskt fina blommor som jag fick av min familj ♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: