first day of my life

Helg på ingång

Kategori:

Snart helg, men först fredag tillsammans med mina älsklingstjejer innan pappan kommer hem för att ta helg. Och jag ska inviga helgen med ett zumbapass, det ska bli kalaskul. 

Första vardagaveckan är förbi och lämningarna på förskolan har varit försenade då vi har noll rutiner som sitter, haha. Och idag blev Maja arg över tandkrämens placering och ja, då blir man ju ännu mer försenad om man redan från början är ute i sista stund, oups. Men pedagogerna är glada och härliga när vi kommer och det värmer i hela hjärtat. Och så glad för deras skull när jag hörde att de ska vara en extra personal i gruppen hela våren, hurra säger jag som vet hur mycket de sliter för våra barn varje dag! Mina hjältar!

Imorgon ska vi till öppna förskolan för att fira att bamse fyllt år och sen fredagsmys, bästa som finns. Och en helg utan en enda plan förutom gympan som börjar på söndag, och Majan är taggad 😊 så skönt att ta dagarna som de kommer!

Nu sover alla runt mig i samma säng och det är det mysigaste som finns, närhet och små kroppar som ligger näranära och andas tryggt och djupt. Livet här och Nu, stanna upp, njuta och känna hur hjärtat liksom svämmar över att kärleken som vi har till varandra. Barnen är mitt allt, min luft och min stora lycka. Vi är så lyckligt lottade jag och Oskar som fått denna gåva och vi gör allt för att förtjäna deras kärlek!

Det får avsluta denna dag, all den här kärleken 💕

Bebismys
"Saga, ska vi leka tillsammans?" Åh jag hoppas ni kommer bli bästa vänner för alltid!
Gjorde dadelbollar som Maja gick och snodde från kylen i tron att det var chokladbollar, haha. Luuurad
Söt nästan 11månaders tok
Bus i blicken.


Godnatt ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: