first day of my life

Ljuvligt

Kategori:

Åh du ljuvliga onsdagskväll. Jobbat mina dagar klart för denna vecka och nu är det Maja och Saga i centrum fram till måndag igen, det bästabästa i hela världen 💕. Imorgon är det förskolan en stund för Majsan och jag får hem mammagänget på fm-häng, yay. Älskar så mycket att kunna både äta kakan och ha den kvar denna vår. Jobba med det jag tycker mest om, vara mammaledig med mina älsklingar OCH inte missa mammaträffarna som helt klart är en av veckornas höjdpunkter! Alltid alldeles för mycket att prata om och tiden rinner iväg varje gång men så himla himla mysigt vi har det jämt.

Saga ligger här jämte mig i storsängen och sussar sött, Maja sover i sin säng (vilket hon har gjort hela nätter typ i en vecka nu) känns sååå tomt att hon inte kommer in och gosar ner sig på nätterna näranära längre... Hmmf, men antar att hon gillar sitt eget space i 1,20-sängen.. Tur jag har en bebis som inte sviker iallafall och ligger på mig. Minns inte när Maja började sova i egen säng men äsch, vem jämför. Alla trivs och är nöjda och får oftast sova alldeles utmärkt.

Till helgen blir det taco-kväll med vänner, maskeradkalas för Mio som fyller 5år och hela familjen är bjuden, och så gympa på söndag. Vissa helger är alldeles tomma, och andra alldeles knökade, men en bra blandning är alltid bäst. Både jag och Oskar har tagit tag i vår träning nu så det gäller att ge och ta när det kommer till att ge varandra en spark i baken och iväg till gymmet. Ikväll var det hans tur, och imorgon min. Heja heja oss!

Totalkär i denna goding som börjat gå lite smått nu, världsbäst!
Maja och Lilia hittade ett klätterträd på trädgården 👏🏼
Morgontroll
den här lilla damen alltså 😍
"Du är så himla söt Saga, puss"

Nu ska jag krypa ner och lyssna på en podd innan det är dags att sova. Oskar är på O'learys med vänner och kollar fotboll så det är alldeles tyst här hemma, halvläskigt men lite skönt också!

Ha det fint,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: