first day of my life

Födelsedag!

Kategori:

Jag gillar att fylla år på en helg. Sovmorgon, amerikanska pannkakor till frukost, presenter Och massa kramar.


Sen stack vi iväg på dunungarnas gympa, hela familjen. Jätteskoj! Sen åkte jag en sväng till stan för att byta lite presenter, innan det var dags att packa in oss i bilen för att åka till Mjölby simhall. Barnen hade jätteroligt, och då har jag också kul ❤.

Det blev hämtmat till middag. Sushi till Mig, hamburgare till Oskar och thaimat till barnen. Alla nöjda och mätta. Och nu fick jag lov att krypa under täcket i sängen och sätta på en film, snacka om lyxigt. Godispåsen väntar när barnen somnat sen 🍬🍫.

Imorgon åker jag med Maja på ridningen och sen kommer mamma, pappa och Oskars familj för födelsedagsfika på eftermiddagen. Vilken toppen helg det blev!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: