first day of my life

Godnatt

Kategori:

Nu somnade precis Saga här hos mig för kvällen, hon har det lite jobbigt med en tand som håller på att spricka igenom, och är lite snorig. Men idag drack hon nästan en hel vällingflaska iallafall, yay, så snart kanske det kan bli byta av barn vid läggning. Saknar verkligen att lägga Maja, läsa bok och prata lite om dagen. Vi lägger båda 19 och tar helt enkelt varsin unge, sen är kvällen fri, ganska så skönt, men vore mysigt att ta varannan kväll eller så.

Idag har förskolorna i stan varit stängda för utbildning så vi bokade lekdejt med ett gäng vänner och barn, mysigt och kul värre. Först lekparken och sen lunch och lek hos oss. 8 barn å 3 bebisar var det men det märktes knappt, de lekte kalasbra och verkade trivas i varandras sällskap 💕. Imorgon är det dock förskoledags efter en veckas ledigt, de ringde i torsdags och nämnde ordet magsjuka, så Maja fick vara hemma. Nu längtar hon dit säger hon, det gör mig glad, att hon trivs ♥️.

I helgen får vi Lilia lör-sön, ska bli kalasmysigt tycker maja. Det får nog bli en sväng till Leos lekland eller något för att göra helgen extra kul, vi har bara varit där en gång innan!

Ikväll blir det fotboll (ja jag ska faktiskt titta minsann) och jag köpte mig en liten godispåse på Willys innan för att festa till tisdagen lite, haha. Men först en dusch och vika lite tvätt, det lyxiga vardagslivet...

Lek i lövhögarna en annan dag.
Vilda jag som ska stå precis överallt, svettigt för föräldrarna.

Vår duktiga 3åring som skriver en massa ord just nu och tycker det är sååå kul. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: