first day of my life

Sömntuta

Kategori:

Imorse vaknade jag och Saga efter 7 nångång. Maja och Oskar snarkade vidare och vaknade vid 8. Maja sover gärna ganska länge just nu och det är ju väldigt skönt såklart de flesta dagar 😊. Kaffe och välling i soffan och sen åkte Oskar och Maja och storhandlade medan jag och saga myste vidare hemma. Sen har vi varit i trädgården hela dagen. Planterat lite blommor och Maja Fick egna krukor av mjölkpaket att så olika frön i, satt potatis och lekt runt. Anton och Esther kom en stund på em också och lekte innan det var middagsdags. Pasta och kallrökt lax med spenat och soltorkade tomater, nam nam nam. Imorgon ska Oskar jobba igen och vi har inga planer alls, blir nog en promenad till stan och lekparken kanske.. Majas ögon har "ta i trä" faktiskt varit helt ok idag, hon har inte behövt solglasögonen hela tiden ute och det har runnit mindre än vanligt. Så himla skönt. Känns som det är olika varje dag dock, beror väl på hur mycket pollen det är runt om. Himla skit är det iallafall men inte mycket man kan göra åt det, gilla läget bara..

Nu sover Saga på min arm, och Oskar ser på hockeyn. Jag ska smaska lite glass och se någon film på datorn tror jag 😊.

Snack i soffan 💛


Kommentarer


Kommentera inlägget här: