first day of my life

En 3 mÄnaders bebis

Kategori:

...told you so 😛. SjĂ€lvklart Ă„t Saga tvĂ„ gĂ„nger inatt, men somnade om direkt, men fröken Maja trodde det var morgon nĂ€r Oskar Ă„kte till jobbet kl5 och vi somnade nog inte om förĂ€n halv7 typ och gick upp halv8.. Zzzz tröttmössa deluxe hela eftermiddagen. Nu sover Saga i min famn och Oskar nattar Maja. Imorgon har vi mysdag tillsammans, ska till biblioteket och sen fĂ„r Maja bestĂ€mma vad hon Ă€r sugen pĂ„, det brukar bli lugnast sĂ„, haha.

Idag "fyller" Saga 3mĂ„nader. KĂ€nns helt overkligt att hon varit hos oss sĂ„ lĂ€nge. VĂ€rldens bĂ€sta bebis Ă€r hon. Glad glad glad för jĂ€mnan och vĂ€ldigt anpassningsbar, gillar alla och ja Ă€r bara vĂ€rldens gosigaste. Älskade unge! Det ska bli sĂ„ spĂ€nnande att se vem hon kommer bli, jag kĂ€nner redan nu stor skillnad pĂ„ Majan och Saga men Ă€ndĂ„ Ă€r de ganska lika i det att Maja ocksĂ„ var vĂ€ldigt glad och nöjd som bebis. Allt jobbigt med att vara gravid, att hela förra sommaren bara var ett töcken av illamĂ„ende och trötthet, foglossning och rastlösa ben, sömnlösa nĂ€tter och en ons kropp, allt allt Allt Ă€r ju vĂ€rt det och tusen gĂ„nger om. Och förlossningen var lika "hĂ€rlig" och enkel denna gĂ„ng och jag har kĂ€nt anknytning direkt med bĂ„da tvĂ„, jag vet nu att det absolut inte Ă€r sjĂ€vklart, att förlossningsdepression Ă€r vĂ€ldigt vanligt, men jag har bara kĂ€nt lycka sen de kom, helt magiskt Ă€r det 😍. Älskade Saga, du Ă€r sĂ„ hĂ€rlig och fĂ„r vĂ„ra hjĂ€rtan att kĂ€nna sĂ„ mycket kĂ€rlek och vĂ€rme!



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: