first day of my life

Älskade syster

Kategori:

I fredags skrev jag lite med Martina på messenger, frågade om hon skulle behöva jobba mycket i helgen osv (hon skriver sitt examensarbete) och att det var trist att hon inte kunde komma hem. Sen frågar jag vad hon gör "sitter på kontoret i mammas affär" haha sååå glad jag blev 😊. De vet ju hur lycklig jag blir när hon kommer hem och ville överraska mig, yay. Jag och tjejerna skulle ju redan bo hos mamma å pappa över helgen för att Oskar skulle iväg så det blev ju hur bra och mysigt som helst. Och hela lördagen var Maja på så galet bra humör, hon avgudar ju den där mostern 😍. Vi åkte på fårsläpp efter frukost och sen spenderade vi den vackra dagen ute på notvarpsstigen, fixade i trädgården och så gick vi bort till stallet för det var tävlingar där. Vi testade ett nytt wokställe i stan till middag och det var sååå smarrigt, alla åt så sen låg vi i paltkoma resten av kvällen 😛. I söndags lullade vi mest runt inne, det regnade av och till och Maja var rätt seg. Blev bjudna på middag innan vi åkte hem på kvällen och Martina åkte tillbaka till Lund. 4veckor kvar, sen åker vi till Kroatien allihopa, LÄNGTAR ♥️!!!

Väntar på fåren 🐏.
Titta dääääär...
Min fina tjej!
Världens bästa moster 😍
Morgonmys 💛


Kommentarer


Kommentera inlägget här: