first day of my life

Trött men pigg

Kategori:

Förundras fortfarande över hur jag kan känna mig så pigg hela dagarna (typ, och allt är ju relativt) trots amningsnätter, och som idag, en Majan som ville gå upp kl 6... Jag måste varit en sån zombie som gravid, ville bara sova sova sova, och trots att det inte ens är en månad sen jag var där med stormagen så har jag liksom glömt den där tröttheten och känslan, hoppas den håller sig borta (hahhahahahahaaa, vem lurar jag, det kommer snart vakennätter och panik-sömnbrist, men jag ignorerar det sålänge det går).

Här lullar dagarna på, vi gör inte så värst mycket men ändå går tiden snabbt. Än så länge njuter jag av att bara lulla runt och mysa, och tjejerna verkar nöjda med det dem också, så win win. Längtar dock till våren är här på riktigt och de värsta sjukdomarna är borta så vi vågar ta oss ut bland folk lite mer :). Men den tiden kommer, jag sniffar bebis som en tokig och njuter av amningsmys och hennes små utvecklingar varje dag, för att den här tiden när hon är såhär liten kommer aldrig igen och vem vet, det kanske är vår sista bebis...

Dags att sova innan matpass 1 som brukar bli runt 1-2, bäst att samla sovtimmar.

Pussas pussss pussas
Sagostund, Maja står för läsandet ♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: