first day of my life

Just nu

Kategori:

Jag ligger och har en sovande Saga på magen, har skickat iväg Oskar och Maja till affären för att köpa ingredienser till tacosfredag, och vi har haft en jättelugn mysdag hemma efter första veckan tillbaka på förskolan för Majan. Det är Oskars sista lediga dag efter 3veckor tillsammans hela familjen och på måndag börjar vår vardag utan honom, det känns lite pirrigt och nervöst men det kommer nog gå toppen, jag får ställa låga krav på mig själv och sätta små mål såhär i början, som att komma ur pyjamas innan lunch och kanske se till att alla får i sig mat någorlunda och får sina blöjor bytta 😛. Har ju fått sova ut i tre veckor nu på morgonen men nu är det bara att vänja sig vid morgon runt 7 och att rodda två små knoddar ♥️. Gud så mysigt det är, en underbart underhållande 2,5åring och en bebis som bara är så söt så man smälter. Livet!!!!

Men först ska vi ha helg, och försöka fixa lite mysigt inför påsken kan jag känna. Älskade syster kommer hem då och vi längtar ihjäl oss snart efter henne allihopa 💕! Försöka hitta på någon kul påskpresent till Maja också istället för att få godis i påskägget, det känns onödigt, och roligare att få något att leka med istället för godis som vi fortfarande försöker vara rätt snåla med för Maja.

Nu ska jag snosa vidare på den här godingen till bebis!

så kärleksfull och snäll mot sin lillasyster 💜


Kommentarer


Kommentera inlägget här: