first day of my life

Gos

Kategori:

Idag fick Maja gå till förskolan en sväng, och det gick ju såklart hur bra som helst, bara för att jag varit nojig över det. Hon kom hem glad som en mört, roligast var nog att pappa hämtade, det har inte hänt på vääääldigt länge. Sen kom Lilia och lekte på em medan Marthina åkte och jobbade. Som jag älskar att Maja har sin kusin både nära i ålder och nära rent fysiskt, bara en korsning emellan och att de kommer så bra överens, oftast, de kommer ha en fin uppväxt tillsammans ♥️. Saga fortsätter att sova, äta och bajsa sig igenom dagarna. Hon är lite mer vaken nu och behöver mer och mer vara i famnen för att sova vidare, men i vagnen sover hon gott och länge, det är toppen, Maja tyckte inte alls om vagnen i början vilket komplicerade livet lite men nu har vi både vagnen och en ergo-babysele som jag unnade mig för att kunna ta oss utanför dörren och det är ju hur bra som helst!

Vi myser och myser och jag försöker att strunta i måsten och sånt, utan njuta av att sitta och amma/mysa/pussas/umgås i soffan utan massa stress, den här tiden kommer aldrig igen ♥️. På torsdag ska vi till bvc för vägning, ska bli spännande att se vad som hänt med vikten. Hon äter ganska fort, vilket är smidigt men äter mer ofta på kvällen. Vi brukar gå och göra natt vid 22, sen vaknar hon ca 2-3 gånger innan morgonen men somnar om fort, och jag också. Vi ligger själva i stora sängen fortfarande men jag saknar att ha både Oskar och Maja där så måste lösa det där så småningom, inte så smidigt om alla håller på och väcker varandra dock....

Gosig sovbebis
Sniff sniff ♥️
Soffmys
Pappa är spännande 😍


Kommentarer


Kommentera inlägget här: