first day of my life

4 månader

Kategori:

Svårt att förstå att denna underbara tjej redan är 4månader gammal nu. Så glad och go, enkel och nöjd nästan hela dagarna och världens härligaste helt enkelt. Hon tycker om alla, trivs både på golvet, i vagnen eller i någons famn, det är inte ofta hon gnäller, då är hon antingen trött eller hungrig. Hon helammas och jag har tänkt göra det till augusti iallafall, sen ska vi börja med lite mat är planen. Sååå smidigt att bara amma nu i sommar när vi ska iväg och man är på utflykter och så vidare och hon känns så liten än så jag tänker inte ha bråttom alls. Med Maja hade vi redan börjat med smakportioner vid den här tiden och jag ångrar lite att vi hade så bråttom med att göra henne stor, men Saga får vara bebis längre minsann 💕. Hon äter en gång per natt men vaknar aldrig liksom till så vi sover bra, och sen brukar hon sova till 8-halv9 om Maja sover, annars väcks hon av henne mellan halv8-8. Det här ändrar ju hela tiden men just nu gnäller jag inte alls på nattsömnen iallafall.

Att ha en bebis är ju alldeles underbart härligt och jag pussar ihjäl henne varje dag, och njuter av att se hur mycket som hon ser upp till Maja. Följer henne rörelser, ler såfort hon kommer i närheten och tolererar mycket som hon gör. Så fantastiskt att se dem växa ihop som syskon, så lycklig att kunna ge dem varandra, det är den finaste gåvan som man kan få om ni frågar mig! Mina syskon betyder allt allt allt för mig och jsg hoppas de kommer känna detsamma för varandra!

Att få uppleva Saga och hennes utveckling gör oss så lyckliga allihopa, du är en riktig underbaring sötnos 💕!

Vi älskar dig gladfis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: