first day of my life

6mån

Kategori:

Ett helt halvt år har du funnits i våra liv nu, vårt lyckopiller. Så kära vi är i dig. Man skulle kunna skriva om saker du kan, sådär som jag gjorde med Maja men det känns inte så viktigt, du kommer lära dig sitta, åla, äta, prata, gå och så vidare tillslut iallafall och denna gång vill jag så gärna stanna tiden, vill att du ska vara vår mini-bebis länge till. Men du börjar få både humör och vilja, du är väldigt social och oblyg, tycker om de flesta och nöjer dig i vilken famn du än hamnar. Du är fnittrig och glad, men också väldigt snabb på att bli arg och förtvivlad när du är trött/inte går som du vill, väldigt sött.

Nu sover du gott här jämte i din säng och jag hoppas du drömmer sött. Jag ska fira att det nästan exakt är 6månader sen som jag krystade ur dig efter en snabb intensiv förlossning, men godis, film och fotmassage 😊. Nu har vi en fin helg med familjen att se fram emot!

♥️♥️♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: