first day of my life

Träning

Kategori:

Saga har precis somnat i famnen efter en lång onöjd kväll, varit trött men inte kunnat somna, väldigt frustrerande.. Men nu är hon förhoppningsvis däckad för några timmar iallafall, on brukar vakna en gång på natten och vakna och sen runt 6, antar att jag ska njuta nu för snart kanske hon börjar vakna varje timme, man vet ju aldrig med de här små. Hör Majas snusandet i andra rummet, världens härligaste ljud 💕. Hon har varit så himla glad idag Majsan, och det gör mig så glad. Vi har många dagar med mycket konflikter, tårar och ilska just nu så de bra dagarna ger hopp att den här fasen snart är över. Hon har det rätt jobbigt med sig själv och hur hon hanterar tillsägelser och när vi ber henne göra saker. Och att umgås med vissa, främst Lilia, det går bra efter ett tag men först ska det bråkas om allt allt allt i en halvtimme/timme, sen är de bästisar igen, Lilia har sånt tålamod med henne, förstår inte hur hon orkar 😛 Men allt går ju över såklart men vi lider med henne och att hon måste göra så nycket till en kamp ♥️.

Däckat efter en arg dag i måndags till exempel 😍.
Här var de faktiskt vänner hela dagen minsann.

Det har regnat hela dagen nästan och vi har hållt oss inne förutom en promenad jag å Saga tog innan kvällsmaten, har man sagt en promenad per dag så har man, trots regn... Oskar och Maja trotsade regnet och lekte i trädgården ett tag. Saga har tränat nacken i gymmet och jag tycker hon är väldigt stark och villig, gnäller inte förän efter ett tag. 

Fina fina Saga med de stora rådjursögonen.

Nu ska jag sova jag med. Godnatt 😊!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: