first day of my life

Natt

Kategori:

Saga är lite snorig så här sitter jag och ammar, vi brukar alltid ligga ner så Jag kan fortsatta sova direkt, men idag blev det protester då, förståligt såklart. Maja har varit hemma med oss den här veckan, hon är lite förskyld igen och då kom irritationen i ögonen tillbaka, de rinner och hon är ljuskänslig och även om hon är pigg och som vanligt så vill jag kunna ha koll på henne, vi får se hur hon mår när hon vaknar i morgon men tippar på en till hemmadag, lika bra att hon får bli helt frisk. Kanske blir en sväng till öppna förskolan, vi har inte varit där sen innan jul och nu börjar jag tuffa till mig angående rs-virus och ta med Saga ut lite mera.

Älskar den här årstiden, aå så vackert precis överallt med allt som vaknar till liv, både växter och människor. En annan dag hittade jag en ny promenadväg som gick längst vattnet, helt magiskt fint!

Nu somnade hon om här och jag ska göra detsamma.

Minikopia av Maja, ska visa er imorgon 💕
Bakar m trolldeg som vi sen målade, så kul!


Denna stad, så vacker med vatten precis överallt.
Älskar denna bild som Jag tog i helgen. Att stå och se på, upptäcka och vara nyfiken, det bästa med att vara mamma är att få stå jämte och leda henne genom livet och se till att hon fortsätter vara nyfiken 💜.

Godnatt,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: