first day of my life

Klädkris

Kategori:

Jag är ju så himla glad över att få möjligheten att vara gravid igen, såklart, men de här veckorna mellan "gravid utan att det syns" och "verkligen gravid" är ju lite tricky på klädfronten helt klart. Jag har köpt på mig några gravidjeans som jag började använda direkt efter sommaren och klänningarnas glada dagar var slut. De sitter ok men behöver lite mage till för att sitta upp ordentligt. Jag har ju gått upp några kilo redan antar jag (vågen håller jag mig borta från, vet min vikt när vi plussade och kommer väga mig vid förlossningen så man vet vad man har att jobba ner till igen, räcker inte det) ;) och den här mellanperioden är det ju lätt att se lönnfet/jättemätt ut istället för gravid och jag har svårt att klä mig. Har jag för tajta tröjor känns det inte bra, och har jag lösa tröjor så känns inte det bra... Inte lätt att göra mig nöjd just nu alltså, så nu får magen gärna växa till sig ordentligt så de tajta tröjorna från när Maja låg i magen känns bekväma igen :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här: