first day of my life

Njuter

Kategori:

Bebis börjar bli kaxig därinne 💕.

Fredagshäng i soffan med tacos i magen och sen glass med kolasås till efterrätt framför idol. Nam nam. Hade en mysig em på jobbet med få barn, jag och Johanna hann nästan umgås lite mellan lek och bus och mellis med våra troll på avdelningen :). Handlade mat på vägen hem och kom hem till en glad familj som lekte ute när det började bli mörkt.

Älskar fredagar för då kommer podcaster som jag tycker om att lyssna på innan jag somnar. Alex&Sigge, fredagspodden, relationspodden och hemma hos Gry. På söndagar kommer en intervju av någon spännande person av värvet som oftast är väldigt intressant. Podcaster är det nya för mig istället för serier bland annat för det är jag alldeles för trött för, så skönt att krypa under täcket och kunna dåsa iväg med andras tankar i öronen.

Det regnar utanför och imorgon blir det långfrukost, inga tider att passa och bara hitta på skoj, låter alldeles perfekt för min del :).

Godnatt allihopa, ha en härlig helg, ta hand om varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: