first day of my life

Fint!

Kategori:

Maja somnar nöjt i sin egen säng på kvällarna nu för tiden, men kommer alltid in till oss under kvällen/natten. Igår tassade hon in redan vid 23, Oskar kom precis upp och la sig samtidigt och Maja har lite svårt att komma till ro igen och säger:

"Det kom ett monster till mig, ett år är han".

Jag klappar henne på ryggen och säger, som varje gång att monster bara finns i sagorna och att jag och pappa är här. Då vänder hon sig til Oskar, lägger sig nära nära med armen runt honom och säger:

"Hej pappa, kommer du och ska sova med mig nu?" På ett sånt där trött,mysgosigt sätt och jag vill bara äta upp henne av kärlek.

Fina mörkrädda lilla varelse, varenda monster ska vi skydda dig ifrån, hos mamma och pappa är du alltid trygg ♥️.

Älskade tokunge med så mycket tankar ♥️.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: