first day of my life

Snart fredag

Kategori:

Har krupit ner i en kall säng och den känslan, så skönt, jag är så så trött, ville gå och lägga mig vid 20 men nja hur trist får man vara liksom... Majan ligger i sin säng, än, hon brukar komma tassande runt 22 när vi går och lägger oss eller så kommer hon på sennatten. Jag har dock haft henne jämte mig hela veckan för hon varit ledsen när hon somnat av någon anledning och lite förskyld så då vill jag gärna tanka närhet på natten, får känslan av att hon behöver det. Lilltussen ♥️.

Helg på intåg, med en fars dag att fira på söndag såklart. Oskars 3e fars dag,
Vilken grej va. Världens bästa pappa i mina ögonen, en barnslig clown som Maja avgudar. Och dessutom behöver vi nästan aldrig bråka om uppfostran för att vi tycker rätt lika, det är så skönt :). På lördag ska vi umgås med mormorn och morfarn för det var längesen och på söndag blir det antagligen en tripp till farfarn i borensberg, och så gympa. Och sen var den helgen över... Fort går det.. Både veckorna och helgerna, snart är det julmånad, mysigt värre :).

Äsch kommer inte fram till något vettigt, jag skriver annan dag igen.

En lugn ledig onsdag med massa innelek, och Majan läste böcker för mig halva em, galet sött.
Pappan berättar hitta-påsagor under filten, Majan älskar det.

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hej!

    Vad roligt att ni också ska bli fyra!

    Jag har börjar tänka på barnens rum i det hus vi ska flytta till i vår. Ett sånt här tält står absolut på listan!

    http://granit.com/product.html/talt-ute/inne-canvas#.VFzTUmS9Kc0

    http://miniroom.se/category/118-lektalt.html

    2014-11-07 | 15:20:06
    Bloggadress: http://josefinesmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här: