first day of my life

Knäpp

Kategori:

Alltså jag blir ju helknäpp, mina ben kliar värre än nånsin ikväll, fick ge mig ut på en promenad innan middagen för att lugna ner benen lite, men fick mest mer ont i ryggen och fogarna istället så fick gå hem och sätta mig till bords med familjen istället. Maja är just nu ganska tråkig med maten hemma och äter gärna typ ingenting så idag frågade jag om hon ville äta picknick under bordet och det ville ho gärna, så litegrann fick hon i sig genom det knepet, haha, alla sätt är bra utom de dåliga 😛. Hoppas den här fasen går över snart, på förskolan äter hon bra iallafall, så antar att det är en maktkamp från hennes sida 💕.

Jag hämtade Maja efter lunch idag och så tog vi vagnen och en promenad till lekparken innan vi gick hem till mellis. Sen satte vi igång och pyssla med lim, sax, pennor och papper, Majas nya favoritsysselsättning. Hon gör paket och presenter och sjunger födelsedagslåten och fixar fina bilder till alla i familjen, så fint så. Pyssel till julklapp blir det helt enkelt.

Ledig onsdag imorgon och vi ska nog till öppna förskolan och sen umgås med mormorn.

Pysseltjejen ♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: