first day of my life

kikar in.

Kategori:

Jag kikar bara in och säger hej. Helgen tillsammans med mina vänner i Stockholm var underbart mysig och välbehövlig. Lyckligt lottad över att ha dessa fina tjejer i mitt liv ♥. Klockan ringde 5.oo lördags morse, och jag var hemma 19 igår kväll så förstå hur mysigt det var att få gosa och kramas med lillfisen innan läggdags. Saknat ihjäl mig nästan! Jag glömde min mobil i bilen i ett garage i Linköping så var mobilfri i över ett dygn, rätt befriande efter att den första ångesten släppt ;).
 
Idag har vi haft en mysig maja-mammadag. En cykeltur till stan, gjorde lite ärenden och lekte i stadsparken. Fast idag lockade parkens fontän mer, så vi hängde mest där, Maja hade nog helst hoppat i, men den var lite för smutig för min smak :). Sen var det lunch, sovlur, och lek i trädgården. Maja lekte i sandlådan medan jag hann klippa gräsmattan, minsann, lilla fröken kan faktiskt roa sig själv ibland, antar att hon lär sig det på förskolan...
 
Jag var ute på en powerwalk ikväll, så himla skönt, och personbästa, kom drygt 7km på en timme och jag hade kunnat gå mycket längre, men behövde packa för jobb/förskola och vika massa tvätt så hann helt enkelt inte med. Får ta en tur imorgon efter att Maja somnat på kvällen. Sommarkvällarna när de är som bäst.
 
Bara två dagars jobb den här veckan, eventuellt en tripp till Ullared blir det, ska betala räkningar imorgon så vi får se om det blir några pengar över ;). Sen en härlig låååånghelg! Vi ska fira pappa som fyllde år förra veckan på något sätt. Blir nog grillmys på notvarpsstigen.
 
Nu ropar sängen, lång arbetsdag imorgon och behöver mina skönhetstimmar..
 
min älskade sommartjej som plockat blommor till mors dag.
Fina fina underbara unge, jag älskar dig så så mycket ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: