first day of my life

brr.

Kategori:

Ligger här i soffan och fryser. Ruggigt ute och en lång dag på jobbet gör mig lite trött och frusen. Det ska bli härligt att krypa ner jämte min varma 1,5åring i sängen strax, just nu har jag ett stort behov att ligga nära henne och även om hon tar upp 2/3 av sängen under natten och sparkar hårda sparkar så vill vi inte ha det på något annat sätt, det gäller att tanka på närhet och kärlek de dagar vi spenderar utan varandra ♥.
 
Igår bokade jag tåg till Stockholm i slutet av Maj tillsammans med några vänner, ska bli helt underbart mysigt och kul. Ett dygn tillsammans bara vi, det har typ aldrig hänt, hurra som jag längtar :). Det bestämdes lite spontant dessutom att lilla familjen åker upp till Sthlm tillsammans med mamma och pappa på lördag för att hälsa på Rickard som är hemma från Japan i en vecka, och eftersom vi inte kommer ses förän jul så var vi tvungna att ta oss upp så vi får kramas och mysa, även om det bara blir för en dag, bättre än inget. De andra ska ju till Japan och hälsa på honom i Augusti men då ska vi inte med tyvärr :(. Det ska bli härligt att krama om honom!
 
haha tokfrillan igår tyckte någon var väldigt spexig. Vår lilla clown som dök med näsa och mun ner i golvet under ett danspass i köket som vi hade ;) Lite näsblod och en fläskläpp blev det, men kul hade vi :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: