first day of my life

längtar.

Kategori:

Helgen svishade förbi fort. Maja fortsätter sin tidigamorgon-rutin men igår fick jag sovmorgon till 8 iallafall. HURRA. Vi har varit kattvakt på notvarpsstigen i helgen så vi åkte ut dit efter frukost, myste med katterna och tog en promenad ner till stranden. Man kan visst vara ute precis hur mycket som helst när solen skiner, vill inte ens gå in för att äta mat. Men efter lunch och sovlur gick vi bort till Lilia och familjen för lek i trädgården. Glass på trappen och mysiga samtal. Allt allt allt blir ju enklare när vädret är varmt och härligt. Idag på fm mötte vi upp vänner i lekparken och sen stod storhandling på schemat. En tur ut till mamma och pappa tog vi också eftersom vi kanske inte ses mer i veckan. På torsdag ska ju jag och Majabus åka tåg till vår älskade syster/moster i Lund. Såå mysigt ska det bli. Bävar dock för tågresan en del eftersom jag blir så åksjuk på x2000 och Maja har ju en historia med spyor i bilen. Det blir åksjukeband, plåster på navlarna och ett par spypåsar i närheten. Vi kommer ner torsdag em och åker hem söndag morgon. Två heldagar att göra massa skoj och mys tillsammans. Bara vi tre ♥.
 
Men först en vecka med öppna förskolan imorgon, kvällsmöte, utvecklingssamtal, en ny inskolning på jobbet och lite planering och packning inför helgen.
 
du och jag. jag älskar dig så okontrollerbart mycket ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: