first day of my life

oj.

Kategori:

Det gick visst ett par dagar.. Oups. Det har varit så mycket annat att göra så har inte orkat/hunnit blogga. Skärpning. Vi har städat och haft huset uthyrt två helger, vi har varit en helg på Kolmården tillsammans med Oskars familj, det var hur mysigt som helst såklart, men den avslutade med att Maja fick feber, vi åkte hem och sen kom höstblåsorna på besök förra veckan. Dock snabbt avklarat och på torsdagen var det jobb/förskola igen innan helgen. I helgen som var kom min moster, hennes man och två av mina kusiner med familjer ut till mamma och pappa och vi åt god mat, bakade jordgubbstårta och hade det mysigt. Martina har ju kommit hem (och i och för sig hunnit åka till London en vecka nu), så vi har myst massor med henne, och mamma och pappa, och vädret har varit så fint. Härligt är det just nu, fina sommaren.
 

Kan dock inte fatta att det snart är Juli. OMG, hur snabbt går tiden. Snart dags att planera en 2årsdag för en viss fröken Maja. Vår stora, lilla älskade tjej med sååå mycket vilja och bus i kroppen just nu. Imorgon är sista dagen för henne och Oskar innan deras semester sätter igång. Jag jobbar två veckor till innan det är min tur. Imorgon ska det firas Midsommar på jobbet, och på Majas förskola så det blir dresscode-klänning på oss två imorgon bitti. Kul att få klä upp sig lite, det hör ju inte till vanligheten direkt.
 
Hoppas på ny blogginspiration och lite mer inlägg. Ska börja mobilblogga igen tror jag, det går smidigare :)
 
Fin utsikt från hotellet
Helt överflödig som mamma när Tina är i närheten :)

Släkten är bäst 💕.






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: