first day of my life

Bästa på semestern

Kategori:

Jag ligger kvar i sängen och vaknar till liv. Hör Oskar och maja tjattra därnere, det är de härligaste ljuden i världen att höra dem prata :). Jag är lite segstartad, det är jag alltid, himla sköna säng som är så mjuk och gossig, haha. Snart skriker Maja "frukskost, urdurt (yogurt)" så då får jag väl pallra mig ner.

Fåglarna sjunger utanför fönstret och jag tror att solen ska lysa på oss idag också, igår var en fin dag. Jag och Martina var hos vår mormor en stund och hälsade på, hon har varit sjuk och legat på sjukhus så nu behöver hon sällskap och kärlek i extra dos. Eftermiddagen spenderades i varamon tillsammans med Fredrik/Marthina och barnen. Underbart! Barnen badade men burr, så kallt i vattnet, jag väntar ett tag innan jag hoppar i tror jag :).

Idag ska vi umgås med vänner och åka ut till notvarpsstigen ett tag. Ha en härlig dag ni också!

Fina fina stranden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: