first day of my life

Jullov

Kategori:

Sista kvällen innan vardagen sätter igång igen. Studiedag imorgon med resten av kommunen som en kickstart, sen på onsdag får vi kramas med barnen igen :). Jullovet har varit alldeles underbart, önskade förstås med snö, eller iallafall lite sol men vi har hållt oss sysselsatta ändå. Jul och nyår blev alldeles perfekt med familj och vänner. Vi har hunnit med praktiska saker och kunnat träffat vänner och familj lite mer än vanligt 💜. Martina och Rickard har ju varit hemma så vi har träffat dem mycket och myst. Maja älskar sin moster men är lite halvskraj för Rickard än tyvärr, jag förstår inte riktigt varför men jag var likadan när jag var liten så det är väl genetiskt 😛.


Nästa tisdag börjar Maja sin inskolning och veckan efter det börjar Oskar jobba heltid igen. Har fortfarande en klump i magen kring inskolningen, det kommer såklart gå toppen men jag har ju aldrig lämnat Maja till en "främling" förut så det är kanske inte så konstigt att känslan av att inte ha kontroll sköljer över mig. Hon har ju knappt varit ifrån oss sen hon föddes förutom vid en handfull tillfällen... Lilla älskade kärlekstoken, det här blir nog nyttigt för oss båda tror jag 💕.

Du och jag

Min stora tjej som ger sig ut på egna äventyr, stora som små!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: