first day of my life

helg.

Kategori:

Efter att jag lämnat av en glad tjej igår åkte jag hem, och ja, vad gör man från 9-1 utan barn? Jag var helt rastlös och kunde inte alls slappna av, det är ju totalt onaturligt att inte ha henne hemma när man själv är här liksom.. Men är det inskolning så är det, och när vi hämtade henne efter sovluren och fick höra att allt hade gott toppen så blev jag så glad. Nästa vecka kör vi tis-tors och sen hoppas jag på att allt känns tryggt och vi kan börja jobba som vi ska. Igår eftermiddag gick vi till pulkabacken i området och åkte (maja kollade mest på de större barnen som åkte dock) och sen fick vi söva henne tiiidigt, trött tjej. Hon sov 13timmar på raken och var glad som en lärka imorse. Vi gick bort till fam Svärm/Malmborg för lite lek och kaffe. De har haft sjukstuga där borta i flera veckor så vi har inte setts på jättelänge men nu så, verkar de mår bättre, tur det. Det märkes att barnen saknat varandra, puss och kram och inget tjafs ♥. Världens finaste ungar!
 
Nu har vi precis ätit stekt halloumi och pastasallad, nom nom nom! Det är fotboll på tv så jag suftar runt på datorn. Ska snart hämta mitt lördagsgodis och sätta på en film. Mysig kväll i soffan helt enkelt! Imorgon kör vi pulkalek hela fm!
 
fina fina fina fina underbara unge.
visar Maja hur en snöängel ska göras :)
fönstret i trappan är spännande just nu "anton" säger hon och pekar. Antar att hon letar efter Emils pappa :)
bus.
fönsterflörtar med förbigående. Det här bli två tjejer att hålla koll på i framtiden ;).
trollunge ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: