first day of my life

ett nytt år.

Kategori:

Mina älskade.
Mammas mammiga tjej som mest håller sig i närheten av mig (jaaa, jag tycker det är mysigt, so sue me, haha)
De tre småflickorna lekte på Lilias rum.
Maja satte sig och gosade med Charlie när 2,5åringarna började tjafsa ;)
Morgonmys dagen efter när vi vaknat. Charlie är Majas första kärlek tror jag, hon tycker om hon så så mycket, och han tycker om henne massa, älskade ungar!
 
Nyårsafton var jättemysig. Smarrig mat, trevligt sällskap, snälla barn som somnade gott, och skratt så tårarna rann vid flera tillfällen. Maja vaknade dock lite innan 00 så jag spenderade 00-slaget vaggandes inne på rummet men det gjorde inget, jag gör ingenting hellre än att hålla Maja trygg. Vi sov över där för att slippa förflytta Maja, och vaknade till ett tyst hus. Efter lek, mys och frukost gick vi hem till oss och njöt av den första dagen av 2014. Städade, plockade och bara myste. Nu laddar vi för våren!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: