first day of my life

Tåg

Kategori:

Här sitter jag. På tåg. Blev en lång resa till Halmstad. Först en timmes försening i Mjölby, vilket innebar att jag missade tåget i Nässjö. De löste det bra ändå så jag åkte samma tåg ner till Lund (ologiskt men så blev det) och sitter nu på snabbtåg "tillbaka" upp till Halmstad. Snacka om att hinna njuta av tystnaden och egentiden, två timmar försent, suck. Hade hellre snicksnackat och kramats med vännerna. Men nu är det bara 20min kvar, sen blir det kväll/natt i Halmstad och så åker jag hem innan lunch imorgon! Längtar såklart efter min gris redan, men hon har det bra med papsen såklart. Hon hade feber helt konstigt inatt, 39grader. Jag gav alvedon och imorse när vi vaknade var det borta och den har inte kommit tillbaka än... Märkligt. Kommer två tänder i överkäken, kanske kan vara det?!...

Längtar efter dig fisen
Ett sött blombud på hjärtedagen 😍
Många timmar dötid...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: