first day of my life

öra.

Kategori:

Maja har sovit väldigt oroligt inatt, jag antog att hon haft mardrömmar men imorse när vi var på barnmottagningen för att ta blodprov inför besök hos Dr.Bang nästa vecka så såg jag att hon hade klet i örat, så jag antar att hon haft öroninflammation. Efter blodprovet som gick helt ok, åkte vi mot 1,5års-kontrollen hos bvc. Allt såg kalas ut, förutom att Maja helst ville vara överallt annars än där, men vi mätte och vägde och trots att hon ätit kalasdåligt i en vecka pga sjukdomen så vägde hon nästan 11kg och följer kurvan som sig bör. 83cm lång var hon. Duktiga duktiga tjej. Vi fick dessutom en tid på vårdcentralen i em för koll av öronen. Vilken härlig ledig föräldraledig dag, suck, sjukhusdag. Stackars lilla fisen, det är inte konstigt hon har varit ledsen och grinig deluxe igår, det gör ju jäääätteont att ha ont i öronen. Hoppas det försvinner fort med medicin om det nu behövs. Antar att det blir vab-dag för mig imorgon då, kul början på februari.
 
Maja sover i vagnen ute och jag lyssnar på pappapodden med en kopp kaffe jämte mig.
 
To be continued.
 
 
Idag längtar jag lite extra till sommaren ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: