first day of my life

mammasjuk.

Kategori:

Just nu har vi ett dagligt långt kramkalas här hemma mellan mig och Maja. Det ska kelas, klappas, krama kind och pussas och så vara nära så ofta det bara går. Hon kramar så hårt hon bara kan och verkligen njuta av mys och kärlek. Och jaa, jag tycker ju det är kalasmysigt förstås, men det tråkiga är att Oskar helt klart är den minst populära föräldern just nu, vilket innebär att jag gör mycket för att vi ska slippa tårar och skrik. Finns ingen anledning att hålla på våra rutiner med dagar och vem som gör vad om hon blir ledsen av det. Då är det bättre att jag gör lite mer just nu och så får Oskar göra mer vid bättre tillfälle. Mammagrisen verkar ju behöva mammatanka just nu så då är det bara att njuta, lyssna och göra henne nöjd ♥.
 
såhär tittar jag helst på tv just nu hälsar maja :)
 
 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hihi, precis sådär vill Alfred ligga på mig just nu med. Så underbart, så mysigt!

    2014-02-11 | 22:49:09

Kommentera inlägget här: