first day of my life

ekar.

Kategori:

Oj här ekade det tomt, igen. Vissa veckor bara blir såna. Tidiga mornar, trötta kvällar och annat som man hellre gör, eller måste göra. Men nu är det fredag, vi är lediga. Maja och jag har varit på bibblan och förbi mamma och beställt en docka, och nu sover hon jämte mig i soffan här, jag ska alldeles strax också ta en liten powernap. Oskar har jobbat ihjäl sig i princip på jobbet den här veckan, börjat 5 varje morgon och imorgon var de visst också tvungna att jobba. Suck, lider med honom. Så idag ska jag vara extra snäll och ge honom både pizza, massage och ta hans läggning av Maja. Och dessutom ska han få några timmars tyst i huset när han kommer hem så han också kan sova en stund. Jag har lovat Maja att gå till stora lekparken i stan så det får det bli. Saknar ihjäl mig efter henne de dagar jag jobbar så det är så så härligt att ha en lugn dag innan helgen att bara vara vi två ♥.
 
Bloggar mer ikväll.
 
I måndags visade sig solen och vi tog cykeln ner till varamon för upptäktsfärd och picknick :) Varamon och råssnäs är våra favoritställen att åka till för att låta Maja leka loss. Det är så fantastiskt vackert med vattnet, det är nog därför, trots ett ganska så dött centrum, som jag älskar Motala så. Det finns vatten och fantastiska naturområden vart man än tittar ♥.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: