first day of my life

V.29

Kategori:



Magen i vecka 29. Herregud denna graviditet har gått så fort att jag inte hinner med någonting, jag blev ju gravid alldeles nyss och nu börjar nedräkningen lida mot sitt slut och förlossningen är faktiskt inte allt för långt borta nu, ahhhh. Måste.börja.fixa och organisera för vår nya familjemedlem ♥️.

Är tydligen höggravid nu och i tredje trimetern. Känner mig rätt lagom gravid än så länge, mår bra förutom foglossningen och nu är det bara två veckor kvar innan jag går hem på graviditetspenning och sen mammaledighet. Känns lyxigt, och välbehövligt, att ladda upp i lugn och ro för det som komma skall. Jobbet börjar bli tungt nu så det känns bra att lämna, även om jag kommer sakna fina fina barnen, och mina arbetskamrater förstås, världsbäst ♥️. Magen är lagom stor och bebis gör sin röst hörd mer och mer för varje dag, så himla mysigt. Maja pratar inte så mycket om varken magen eller bebisen, hon är fortfarande för liten för att riktigt förstå såklart, men hoppas att ju mer tiden går och ju mer det närmar sig desto mer fattar hon. Hon är så himla fin med andra bebisar så jag känner mig rätt trygg i att hon kommer bli glad åt bebisen när hen väl kommer, men man vet ju aldrig, spännande minst sagt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: