first day of my life

sött.

Kategori:

 
Idag åkte vi iväg och köpte ett babynest till bebben, hemmasydd av en tjej i stan. Så himla fint, och Maja ville såklart låna det för test, och hon passade ju alldeles utmärkt :) Oklart vad jackluvan har för funktion i leken dock, men mysigt hade hon och Oskar i soffan medan jag lagade mat hörde jag. Även en amningskudde är beställd, det hade jag inte med Maja och oj så ont jag hade i kroppen av alla amningstimmar, så det känns som en bra investering. Sakta men säkert börjar vissa saker bli ordning på iallafall. Ska ta mig till rean i veckan också och köpa kläder, och sen är det väl så småningom dags att packa den där BB-väskan.. Ahhhhhhh.
 
Nu ska vi kura upp oss i soffan och se Håkan Hellström på Ullevi som finns på aftonbladet.se. Härligt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: