first day of my life

Jul

Kategori:

Så har julen kommit och gott och mina syskon har varit hemma, så vi har spenderat mycket tid tillsammans med min familj. Vi firade julafton redan den 23e för min syster skulle flyga till London och sin Sam på julaftonsmorgon. Tomten kom och hälsade på och god mat bjöds det på såklart, och en hel del godis och smaskigt. Maja tyckte tomten var spännande, hade väntar mig lite oro och tårar men hon var helcool. Fina paket fick hela familjen av varandra och vi sov över så dagen kunde vara så länge som möjligt, mysigt. Maja sov gott och tog sovmorgon på självaste julafton, kalasskönt! Vi åt frukost och umgicks en stund, tog en promenad i skogen och åt lunch innan vi åkte hem, fixade till oss och sen kom Oskars pappa hit, vi fikade och jag,Maja och Oskar öppnade julklapparna vi köpt till varann innan vi fil bort till Oskars bror och familj för att spendera och fira julaftonskvällen där. Maja var på toppenhumör och somnade inte förän runt 22, trots att hon inte sovit på hela dagen, tokigt :).
 
På juldagen städade vi, slängde massa skräp, tvättade och Maja fick ro att leka med alla nya leksaker och pyssel, och ja vi gjorde mest ingenting, alldeles jätteskönt. Och igår gick vi på stan, fikade och åt kalkonmiddag ute hos mina föräldrar. Och tänk, idag fick vi vakna till snö, hurra!!! Imorgon fortsätter ledigheten för hela familjen, men sen ska Oskar jobba mån och tis innan några dagars ledigt till.
 
En fin och mysig jul 2014 har vi haft, tusen tack fina familjer för all kärlek!
 
Kul med tomten, och paket 🎄

Två som somnade gott på kvällen ♥️
spännade med paket såklart.
lek lek lek och lyckliga kusiner :)
Att gå i pyjamas till lunch och göra bara ingenting, hur lyxigt som helst 👍!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: