first day of my life

Rädsla

Kategori:

Dags att sova, efter en rätt trist dag. Humörmässigt iallafall. Varit arg och irriterad mest hela dagen. Pust, dessa hormoner som spelar spratt med hjärnan. Hände en dum grej på förskolan som jag måste prata med dem om på fredag när vi går dit igen, Maja har velat ha saker och ting på sitt sätt eller ingens hela eftermiddagen, och hur jag vågade ta med henne till stan för att gå till Apoteket vet jag inte, men vi överlevde trots några sammanbrott på vägen. Våra energier klickar inte varje dag direkt just nu, tur vi har Oskar som försöker liva upp stämningen så gott det går bland två argbiggor ;). Men mellan bråken och tjafset älskar vi ju ihjäl varandra såklart och det är alltid jag som får bästa goset och pussarna, och de värmer ju långt in i själeroten och ger fjärilar i magen. Att jag får vara mamma till den där galningen, det är magiskt, men hårt arbete!



Morgonmys, nära nära nära 💕

Att natten till idag innehöll en miljon sparkar och rull och gråt i sömnen pga vad jag tror är en ny hörntand hjälpte ju inte humöret på traven direkt. Men tur att jag ska få sova nu och imorgon är det läkarbesök som sagt. Klump i magen men försöker att inte tänka på det, finns inget jag kan göra innan ultraljudet är gjort iallafall, men oroar mig gör man ju oundvikligt, det är ju den viktigaste i världen för mig som ska undersökas, men vi håller alla tummar att det där lilla hålet läkt nu!!!!!

Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: