first day of my life

ho ho

Kategori:

Himla himla tomt här inne, men i helgen hade vi ju semester hos syster/moster i Lund jag och Majan och sen har inte tiden funnits att sitta här, iallafall inte ro att skriva något inlägg. Helgen var helt fantastiskt mysig på alla sätt och Maja är totalt tokig i sin moster, "tina" mest hela tiden. Jag kände mig en aning överflödig, men vad gör det, finaste är att se de där två tillsammans, gör mig så lycklig. Ännu lyckligare är jag över att hon kommer hem i påsk, bara en vecka kvar, sen har vi några mysiga dagar tillsammans igen ♥.
 
 
Massa soffmys näranära moster
Lek i fräsig nybyggd lekpark

Bussturer varje dag var spännande 
Martinas armar fick träna :)
På kulturen och leker bland medeltiden
I gammalt hus

På Skattkammarön
 
Hej då Tina 💕

Igår var jag på utbildning så jag och Maja är lediga imorgon istället. Vi ska göra så lite som möjligt är min plan, en riktig hemmadag. Ett besök på nya förskolan som vi lite snabbt fick reda på att hon ska skolas in på i slutet av april ska vi hinna med iallafall på em. Håller alla tummar att magkänslan känns bra! Känns inte jättekul med en ny inskolning precis när det känns som hon är toktrygg på sin förskola hon går på nu, men vi visste ju att vi var tvungna att byta framöver så det är väl bara att vara glad och hoppas inskolningen går smärtfri. Viktigaste är att inte stressa fram något utan låta det ta lite tid om nu Maja tycker det känns snurrigt... Snyft, ledsamt att hon ska lämna "sitt" gäng på humlan som hon är så glad i. Men de nya pedagogerna och barnen blir säkert poppis det med :). Att det ligger rakt över gräsplanen känns ju ganska så skönt minsann, knappt en minut från dörr till dörr tror jag.
 
Nu ska jag se ryttareliten och dricka en kopp te med några knäckemackor till.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: