first day of my life

Dags för vardag

Kategori:

Vilken fin och god och mysig påsk vi fick i år. Riktig vårvärme och långa dagar utomhus. God mat, fika och godis och fina påskpresenter. Maja har njutit av att strosa runt ute, hjälpa till i trädgården och få massa uppmärksamhet av alla men är inne i en riktigt trotsperiod så tålamodet har prövats mer än en gång, jag hoppas denna fas fort går över "Min,min,min" "kan själv" och "nej" är det som gäller. Tuff, envis och ett litet åskmoln ibland, men i nästa sekund är hon helt galet sprallig och rolig. Tur det, och tur att man vet att det tillslut går över.
 
Iallafall, tack alla inblandade för en påsk att minnas, imorgon är det dags för jobbet igen, och på torsdag börjar Majas inskolning!
 
Bilbomb:
alla får hjälpa till att stapla ved
målar ägg
matar kompisarna hönsen
kusinlek i sandlådan
tävling på gång!
en liten och en stor ;)
Lyckliga över att vara tillsammans, min mammiga lite tok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: