first day of my life

jobbdag

Kategori:

Jobbdag, med få barn, det går vattenkoppe-epidemi på avdelningen så många är hemma. Fina jobbet, det gör mig så glad :). Vi har precis ätit soppa och macka och nu står Idol på i bakgrunden. Jag är frusen som tusan idag, kall in till skelettet. Maja och jag tog ett bad innan läggdags, och jag ligger under yllefilten men ändå fryser jag. Välkommen hösten antar jag. Pelletspannan sattes igång idag, så bring it on mörka månader :).
 
Inga direkta planer denna vecka förrutom 2års-kalas för bästa Lilia imorgon, men nästa helg gör vi en Stockholmshelg tillsammans med the Gullberg-clan :). Hela gänget ska fira Martina som blir 25år (imorgon är stora dagen) och Oskar som fyller 30år :). Det blir presentshoppning, gröna lund, lek, mys och restaurangbesök. Vi ska bo på hotell och bara njuta av varandra. Min fina familj, de bästa som finns ♥.
 
Nu ska jag smaska på några riskakor och sen sova.
 
när pappa bestämmer kläder blir det en härlig mix av eehh allt. På äventyr i Borensberg idag :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: