first day of my life

en vecka.

Kategori:

Första jobbveckan är förbi, och så himla härligt att vara tillbaka, men sååå himla jobbigt att vara ifrån Maja. Tänker på henne mest hela tiden, men att ha en massa barn runt om mig gör att det känns lite lättare. Imorgon ska vi ha mysdag och åka till simhallen efter frukost. I oktober ska vi börja på minibubblarna på måndagar också, en mamma/Majan-grej vi kan göra på vår lediga dag tillsammans. Kul. Vi båda älskar ju vatten, kan inte bli annat än succe.
 
Jobbet kändes som jag var där för bara en stund sen, lite ringrostig kring rutiner och att ha koll på allt och alla, men idag började jag få kläm på allt igen.. Sakta men säkert. Jag har redan dragit hem baciller till Majan så hon är snorig, hoppas det inte blir någon feber i helgen när vi ska åka bort och hon ska vara hos mormor och morfar...
 
Bloggar mer imorgon. Satte igång Iphoto och hittade söta bilder på mina två kärlekar ♥
 
 
 
söt som gröt ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: