first day of my life

snuvigt.

Kategori:

Efter en underbar helg tillsammans med vännerna så vaknade vi upp i måndags krassliga allihopa. Satte igång på söndagen och sen har vi bara såsat runt. Oskar och jag känner oss mest hängiga (kan ju ha med vädret att göra också, himla regn).. Maja är rosslig och snorig, men ingen feber som tur är. Till helgen är vi nog i trim igen hoppas jag :). Jobb står på schemat imorgon också och sen långhelg med en biodejt inplanerad, känns mysigt ♥!
 
Tog inga bilder i helgen (mejla till mig finisar så jag kan lägga upp några här som minne) men Maja fastnar ju alltid på bild så här kommer ett gäng ;). Måste skriva mer alla nya ord hon lärt sig på sistone också. Säger gurka, pumpa, jacka, humla, tack tack, hej, puss, och ja det bara forsar ut ord, såååå häftigt :).
 
startade helgen med poolbad hos mamma och pappa. terapi i en halvtimme.
mörker och ösregn, välkommen höst...
på skogsutflykt
varamon en höstdag
Kusinerna på disco på öppna förskolan förra veckan. Verkar som de ringt och bestämt outfits tillsammans?!..
 
måste kanske ringa frisören? Hej hockeyfrilla.
Mitt lilla troll. Du får mitt hjärta att slå dubbelslag mest hela tiden.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: