first day of my life

veckan.

Kategori:

 
Nu tar jag helg och Oskar får jobba imorgon och sen får vi njuta av farsdag-helgen tillsammans. De här instagram-bilderna sparar jag i minnesbanken i huvudet lite extra, sötnosarna. Jag har så mycket kärlek i kroppen till Maja (såååklart), men också till Lilia (och Charlie förstås, men han är inte lika bildkär längre, tweenie ;). Och det går upp och ner med hur glada de är i varandra (oftast är det Maja som inte gillar att Lilia kommer för nära, hon är lite skygg...) men i måndags när jag var barnvakt hela fm var de hur mycket kompisar som helst, och då smälter hjärtat lite! Världens finaste gullefjun. De har en fin grund att stå på, sen får framtiden utvisa hur nära de kommer vara, men en trygghet i varandra och i varandras familjer finns ju alltid!
 
Jag har mått halvbra hela veckan, jobbat ändå men idag känner jag mig ganska så risig så jag håller tummarna att det inte bryter ut som himla sjukdom lagom till imorgon... Jag har varit förskonad från sjukdomar än sen jag började jobba, så jag hoppas det fortsätter så. Blir lite te, hela sverige bakar och sen sängen så är nog bacillerna borta imorgon.
 
Det blir en sväng till Linköping på lördag och farsdag-firande på söndag, och så ska vi försöka hinna köra löv till tippen, hurra så kul.... haha.
 
Kram på er. Ta hand om varandra ♥. Och kram till Sara om du läser här, jag tänker på dig massa när du kryar på dig i sjukhussängen, de där hästarna är totalt livsfarliga ibland, hur mycket man än älskar dem. Kämpa på och var positiv, allt kommer bli bra, det är jag säker på.
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Söta du<3 man ska vara tacksam över livet!! hittade din blogg idag! Kul, nu har jag lite att läsa ifatt här på sjukan. Stor kram

    2013-11-21 | 17:42:39

Kommentera inlägget här: