first day of my life

Sjukstuga

Kategori:

En seg vecka går mot sitt slut och jag ser fram emot en frisk helg efter en sjukstugevecka. Förskylning och kräksjuka har varit ledorden för veckan men nu är vi fit for fight igen :). Oskar åker till jobbet imorgon och jag å Maja startar upp helgen med öppna förskolan och sen kanske lite mormormys på eftermiddagen!

En sak är säkert, den här gråa mörka blöta och deppiga novembermånaden är inte en favorit. Fy så trött och glåmig den får en att känna sig. Det är tur Maja charmtroll får varje dag att bli en skrattfest. Hon är så tokig och så glad att man inte kan annat än att köra på i hennes energitempo :). Jag ser verkligen fram emot december och julmys. Dessutom kommer världens bästa syster hem och bor en månad innan hon flyttar ner till lund för att börja studera igen. Det innebär att vi kommer åka tåg ett gäng gånger i vår, gud så kul :)

Klär ut sig på morgonkvisten.

Vadå, durkslag är väl en slags hatt?
Myst massa har vi gjort :).
Leka ute, både när det är ljust och mörkt ute.
Ormtjusaren ;).

Fördelen med att ha sjukstuga är att det är så himla mysigt att vara hela familjen. Maja har börjat bli så himla gosig, kramas och vill pussas och gosa in sig hos mig, och då börjar jag nästan gråta av fjärilar i magen. Jag älskar dig så Maja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: