first day of my life

Lördagslunk

Kategori:

Vissa nätter är bättre än andra och denna kommer jag nog inte spara som minne, sen strunt samma. Jag fick sova till 9, frukost med min älskade familj och sen gick de för att leka med Lilia och Fredrik och jag stack till stan och gjorde lite ärenden.! Köpte en julkjol, lite hårgrejer för att kunna hantera Majas lugg och mat till kvällen, då bjuds det tacos för oss och familjen lite längre bort på gatan. Mysigt! Men först får vi besök av Oskar kompis Mats, och Anton, Madde och Esther. Fika och lek en stund :). Jag ska sticka iväg på skridsko-utförsäljning en snabbis, hoppas jag hittar några skenor till Maja.

Maja sover här jämte mig just nu, hon är nog också trött efter natten.... Tokiga unge, hon har helt klart mina rastlösa ben som jag hade när jag var gravid, stackars :-/. Efter en veckas förskylning och välling som nattmål så vägrade jag ge henne det inatt, det blir så fort en dålig vana och eftersom hon redan innan äter lite dåligt av och till på dagarna så vill jag inte ge henne välling som fyller magen ännu mer, bättre hon är hungrig på "riktig" mat.. Får se om vi får sova gott inatt, hoppas hoppas!

Ha en mysig första adventshelg.

Nallen ska få ny blöja ;)


Mitt lyckopiller
Du är så söt när du sover 💛.

Nu ska jag vila ögonen några minuter också...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: