first day of my life

söndag.

Kategori:

Underbar dag, fint väder och vi har haft roliga saker för oss. Maja och jag stack ut till stallet och hopptävlingarna efter lunch och Maja lekte med Märta och tyckte livet i stallet var alldeles underbart. Jag hann se fina ritter och prata med Elise och Ingela en stund, mysigt. Lagom till em-napen åkte vi hem och medan Maja sov och Oskar målade altan drog jag på bikinin för att njuta av solen en stund i solstolen. Efter mellis åkte vi till borenshult för glass-premiär. Mums. Kollade på båtarna som slussade och hann kramas med Marthina, Lilia och Charlie en stund också.
 
HURRA HURRA HURRA för Ville idag dessutom. 1år gammal, världens finaste lilla du ♥.
 
Bilder från dagen
 
ta mig om ni kan ;)
ännu en sten att utforska och smaka på.
MIN älskade familj ♥.
spännande med hål i stubbar.
mjukglass-premiär. Tummen upp säger Maja.
 
Nu blir det filmmys i soffan och vi laddar för ny vecka. Imorgon har vi inga planer förutom biblioteket. Är det fint väder är det lekpark som gäller tror jag, det gillar både jag och Maja :).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: