first day of my life

Öf.

Kategori:

Var så så trött när vi vaknade vid 7 imorse trots att jag somna 22.. Så det blev en lugn förmiddag med lek och mys. Sövde Maja i famnen och vilade sittande i soffan en stund mellan 10-11 och sen efter lunchen stack vi lite spontant iväg till öppna förskolan, jag var sååå rastlös. Jättemysigt var det och Maja verkade gilla det även om hon inte gick många krypsteg ifrån mamsen ;). Så från och med nu blir det minst ett besök i veckan, för både hennes och min skull.
 
Gick hem och Maja somnade i vagnen och sen stack jag till frisören. 2 1/2 timme senare och håret blev sååå fint. Tack Malin på BRA salong, du är min nya favorit. Prickade perfekt med färgen och klippte en enkel frisyr! Hurra, känner mig som en ny människa. Önskar dock att jag tagit en förebild på katastrofhåret, men nu är det ett minne blott :)!
 
Imorgon får vi finbesök av Sanna, Linda, Ronja och barnen. Kan inte bli bättre ♥.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: