first day of my life

mitt i veckan.

Kategori:

Onsdagkväll och Majan sover för natten. Igår ville hon inte äta välling alls i sängen och somnade efter mycket vaggande och sjungande och tom i magen, så ikväll fick hon somna hos pappan i soffan och slukade hela vällingen.. Ibland är det bra att bryta lite på rutiner kanske. 
 
Haft en fin vecka. Igår lunchade vi med mammorna på stan, och idag har hela mamma/bebis-gänget varit här och när Maja sov på eftermiddagen passade jag på att luta mig tillbaka i soffan en liten stund. Vi stack iväg till Svärm/Malmborg efter mellis och spenderade kvalitetstid där fram tills det var dags för sängen. Älskade familj, så tacksam för er, för all kärlek och för att vi faktiskt trivs så otroligt bra tillsammans ♥. Jag hade tur i valet av svåger och svägerska ;).
 
Röd dag imorgon och vi ska leka ute hos mamma och pappa tror jag medan pappan jobbar (aldrig röd dag på hans jobb minsann) och på kvällen ska vi hämta en gungställning med hjälp av pappa som jag fixat genom facebook-köp och sälj. Hurra! Så det får bli inköp av en bebisgunga imorgon också!
 
Nu ska jag kramas med världens bästa Oskar ♥
 
snark..
Pappa kände för att vara ungdomlig och skata hem ;)
gungeligung med mormor
lär majan hur en sandkaka ska göras ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: