first day of my life

kväll.

Kategori:

Ligger med datorn i sängen och försöker hitta en uv-dräkt till Maja att ha i sommar. Hittat en del men de är ju så dyra... Får titta på tradera och se om någon ska sälja.. Vet ju inte hur mycket det kommer användas så känns onödigt att lägga massa pengar då.
 
Haft en mysig dag hemma hos Ronja, tillsammans med henne, Sanna, Linda och barnen. Jag njuter fullt ut av våra träffar och vår vänskap, för i höst kommer det bli annorlunda. Alla börjar jobba igen och tiden kommer inte finnas där som den finns nu. Men vi har en fin grund att stå på så allt kommer bli bra ändå, det är jag säker på.
 
Efter Majas em-lur och mellis gick vi ut och lekte någon timme och Oskar kom inte hem förän halv18 så det blev inte så mycket Majanmys för honom idag. Tyvärr. Man märker hur lycklig och uppspelt hon blir när Oskar kommer hem, och pratar mycket om pappapaaa på dagarna, jag antar att hon saknar sin clown till far ;). Jag är inte riktigt lika spexig. Jag hann iallafall dammsuga av och ta en snabbis till affären, men den där springturen jag planerat in får bli imorgon istället. Men först på dagen får vi finbesök av Elise&Märta ♥. Ska bli tokmysigt att ses!
 
Nu ska jag kurra in mig i kudden och sova gott, Maja ligger i egna sängen här jämte, och jag hoppas hon kan sova där några timmar, för fasen vad plats hon tar för sig i vår säng. Fast mysigt är det!
 
Igår var jag iväg på kvällen för att mysa med vännerna i Vadstena. Så varm i själen jag blir av dessa tjejer ♥
 
Vårt hjärta. Finare finns inte, och jag drunkar i de där ögonen varenda dag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: