first day of my life

Status.

Kategori:

 
Statusen just nu är "jag behöver semester".. Först jobbar Oskar över varje dag den här veckan = jag får ta Maja heeela dagarna (all heder till ensamstående mammor, hur orkar ni?) Sen kommer han hem igår med feber och hosta. Så jag har fått packa och fixa allt själv med en 8kilos klump på armen mestadels. Men det har gått, och nu står det mesta nerpackat i hallen och ska in i bilen bara (tusen tusen tack mamma o pappa för lånet av bilen).
 
Maja sover utanför och jag väntar på mamma o pappa som ska följa med mig och handla allt som ska med upp, Oskar sover i soffan, och jag bara önskar att han vaknar frisk... Åh så dum tajming. Maja har varit gnällmonster idag så antingen är det tänder på g för hon sover oroligt och biter på allt.. Eller så är det dags för henne att bli sjuk också.. Underbart... Jag har packat medicin-väskan full med saker i fall att :).
 
Vi var borta och gungade lite på förmiddagen, hon verkar tycka det är himla skoj. Men det blåste kallt så vi var bara där en liten stund innan lunch.
 
 
Nästa inlägg kommer antingen när vi kommit hem, eller om min bloggapp får för sig att funka så hörs vi under veckan. Puss på er.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: