first day of my life

Stå upp.

Kategori:

Majan somnade ifrån vällingen igår (åt drygt 100ml), men sov ändå hela natten till kl 6.45 innan hon ville säga godmorgon måndag :). Hon var så mysig imorse så vi låg kvar i sängen och gosade i nästan en halvtimme innan vi gick upp och åt frukost. Medan jag gick på toaletten satte jag henne i sin säng och när jag kom ut därifrån hade hon ställt sig upp och stod och såg så stolt och glad ut. Hon är en riktig solstråle, humöret är nästan alltid på topp.
 
 
Under påsken kommer både Martina och Rickard hem, och det ska bli så underbart härligt och jag kan knappt vänta, åhh saknar mina syskon helt galet mycket, och tror Maja kommer få en fin första påsk tillsammans med familj ♥ På påskafton ska vi dessutom ha Lilia hela dagen, hurra så kul säger vi och tackar för möjligheten att få ta hand om finaste tokstollan som vi älskar så.
 
Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och sen ska jag ner i tvättstugan... Den där tvätthögen försvinner aaaaldrig...
 
Puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: